Thailand en Cambodja here we come! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Thailand en Cambodja here we come! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Thailand en Cambodja here we come!

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Juli 2014 | Nederland, Kerkrade

Hallo lieve mensen allemaal,

Om even terug te komen op het NS verhaal toen de trein zoveel vertraging had zodat ik bijna het vliegtuig miste naar Marokko. Het is allemaal goed gekomen en de NS vergoedde na lang soebatten en de een rit naar de geschillencommissie in Utrecht mijn taxikosten van ruim € 260,-- :-)

Nu dan even afgelopen jaar, was niet zo een spectaculair reis jaar, maar toch genoten. Een paar dagen Berlijn met fijne collega's en leerlingen, een weekje Kopenhagen bij Sten en Carola en twee weken gelden nog even met mijn ouders naar Hythe in Engeland waar mijn nicht ging trouwen. Ik klagen? Nee hoor!

Maar nu dan weer de volgende reis, over twee dagen mag ik weer een fijne groep leiden naar Thailand en Cambodja. Er gaan 23 leerlingen mee, mijn adjudant Anthony, mijn lieftallige assistentes, Lieke en Miranda en Frans onze arts en denk ik rustige rots in de branding.

We gaan er weer een fijne tijd van maken en hopen dat de leerlingen er veel van opsteken en persoonlijk grote stappen gaan maken.

Voor mij persoonlijk zijn het twee landen die ik nog niet heb gezien, ik ga langzaamaan richting de 50 landen en wil voor mijn 50e jaar dit wel bereiken. Moet te doen zijn denk ik.

Mochten jullie ons willen volgen dan kan dat op de volgende site:

Do what you like, like what you do. Life is good :-)

• 03 Juli 2014 - 14:41

Anja:

Leuk weer een reisverslag

• 03 Juli 2014 - 14:49

Georges:

Hé bart,

Dan moet je wel even je profiel aanpassen hoor want volgens dat profiel ben je pas in 15 landen geweest. Veel plezier in Cambodja en Thailand. Behoren zeker tot de tot 5 van mijn favoriete landen, zéker Thailand. Ankor Wat is indrukwekkend. Als je dan een dagje hebt loont het zich om een fiets te huren. Kom je op heel andere plekken dan de meeste Japanners en Americanen.

Enjoy your stay.

• 03 Juli 2014 - 14:52

Bart Kreijen:

Georges,

Dat klopt, ik zou mijn profiel inderdaad moeten aanpassen :-)

Thanks

• 03 Juli 2014 - 18:28

Lies:

Heel veel plezier Bart! Maak er een mooie, leerzame tijd van. Liefs Lies

• 03 Juli 2014 - 18:48

Femke:

Beste Bart, beste allemaal,

Ik wens jullie een fantastische reis met veel mooie ervaringen!

Lieve groeten, Femke

• 03 Juli 2014 - 21:13

Dion:

Hoi Bart,

Weer zo'n mooie reis naar Thailand en Cambodja. Maak er een mooie reis van. Wij gaan dit jaar ook weer voor het eerst vliegen. Mooi weer een Blog en zal hem bijhouden.

Groeten,

Dion