Derde week in Mombasa (deeltje 2) - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Derde week in Mombasa (deeltje 2) - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Derde week in Mombasa (deeltje 2)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Augustus 2007 | Kenia, Mombassa

Hallo lieve mensen allemaal,

ik heb toch nog de gelegenheid gekregen om even te internetten. Ik ben net naar het ziekenhuis geweest op bezoek bij Peter. Zijn brandwonden op zijn rug, bovenkant van zijn bil en arm zijn infectievrij en zijn goed aan het genezen gelukkig. Zijn been doet wel nog pijn maar daar heb ik een goed vertrouwen in dat dat ook goed komt. Dit is dan weer heel fijn.

Het geeft me een voldoening dat alle vrijwilligers hieraan hebben bijgedragen.

Verder gaat het met mij weer prima en heb ik laatst een mooie spreuk op een
t-shirt gezien.

DO WHAT YOU LIKE
LIKE WHAT YOU DO

Liefs,

Bart

  • 04 Augustus 2007 - 10:48

    Loek:

    De laatste loodjes...geniet er nog maar van!!

  • 04 Augustus 2007 - 12:53

    Lange Bart:

    wat ga je doen in je laatste vrije dagen?

  • 04 Augustus 2007 - 20:10

    Manuela:

    Hey Bart,
    Raar hoor....jij nou zo ver weg...bij mijn mannetjes! Echt super dat het de goede kant op gaat met Peter. Wil nog even zeggen dat ik een fijne tijd met je heb gehad. Ben gisteren goed aangekomen en vond het heerlijk om iedereen, vooral Dick, weer te zien! Maar zoals ik al zei...wel raar hoor. Hoop nog veel verhalen van je te lezen! Enne mooie spreuk, past bij jou! Geef Terence een knuffel van mij en doe iedereen de groetjes! Tot 1 december!!!!
    Liefs van Manuela

  • 05 Augustus 2007 - 15:58

    Thijs:

    Heee Bartjuh!

    Hoe is het daar? Toch wel jammer hè dat je weer naar huis komt. Ik hoop dat je een mooie tijd hebt gehad en natuurlijk willen we allemaal het hele verhaal horen.

    Tot snel en groetjes, Thijs

  • 05 Augustus 2007 - 18:13

    Rachel:

    Hey Bartje,
    Fijn om te horen en te lezen hoe het je daar vergaat! Ben blij dat het goed met je gaat en geniet maar nog even van je laatste dagen van dat mooie en nu ook vooral leerzame continent! Ik heb er alle vertrouwen in met jou en je wordt er wijzer van, leert anders tegen de dingen aan te kijken en gaat nieuwe uitdagingen aan!

    Ik hoop je snel weer eens te spreken en danal je verhalen te horen en de foto's te bekijken! Het gaat je goed en maak er wat van!

    "ALS JE NERGENS VOOR STAAT VAL JE VOOR ALLES".

    Liefs,
    Rachel....

  • 06 Augustus 2007 - 08:12

    Witje:

    Heey!
    Hallo daar in het warme afrika...
    Kijk er altijd weer naar uit te lezen wat voor prachtig werk je weer verricht. Gelukkig zijn er mensen zoals jij!
    En ik kan een lang bla bla verhaal ophangen maar eigenlijk wil ik alleen maar zeggen:
    KEEP ON THE GOOG WORK!

  • 06 Augustus 2007 - 15:37

    Dusty & Nadine:

    Veel succes & plezier nog!
    Is het avontuur al bijna voorbij!
    groetjes,
    dusty & nadine
    ps. die foto met dat jongetje is echt lief

  • 06 Augustus 2007 - 19:15

    Anja Wingen:

    Lieve Bart,

    Zijn van donderdagavond terug van vakantie en heb net de laatste verhalen gelezen.
    Ze zijn zeer indrukwekkend en best wel emotioneel. Vooral de foto van jou en de kleine (naam even vergeten), waar je erg vrolijk en gelukkig op kijkt. Op de eerste foto van jezelf keek je erg somber. Maar volgens mij heb je inmiddels vrede met de situatie zoals die op dit moment is, je kunt in je eentje niet alles veranderen, maar wel een duw in de goede richting geven.
    Dacht verder even dat je Kah (speler van Roda) gefotografeerd had, maar het was hem niet.
    We wensen je nog een hele fijne tijd en geniet er maar van.
    De rest van de verhalen horen we wel als je weer terug bent.

    Dikke kus en heel veel knuffels van Anja en Willy.

  • 06 Augustus 2007 - 20:29

    Talitha:

    Hoi Bart,
    Echt super wat je doet! Echt geweldig om zo'n foto te zien met jou en die manu! Geniet nog maar van de laatste dagen. En de verhalen hoor ik nog wel!

    Groetjes Talitha

  • 07 Augustus 2007 - 12:57

    Willy Wingen:

    Ha Bart,

    Ik heb zojuist op mijn gemak - je weet dat ik ook een tijd ben weggeweest - je hele dagboek gelezen. Geweldig! Ik heb veel respect voor je. Vooral voor alles wat je doet. Laat anderen hier maar over je klagen en zeuren. Juist die mensen zouden datgene eens moeten gaan doen wat jij nu doet en inmiddels al gedaan hebt. Ik denk eerlijk gezegd dat ze daar niet de moed voor hebben. Dat ze daar dan maar eens een voorbeeld aan nemen.

    Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de (nog) completere invulling van al je verhalen. Daar moeten we t.z.t. dan maar eens rustig voor gaan zitten.

    Maak datgene waar je zo enthousiast aan begonnen bent de komende dagen af. Op jouw manier. Bevlogen, toegewijd. En een behouden thuiskomst.

    Willy

    P.S. Roda is opgelucht na de komst van een nieuwe spits: Jeanvion Yulu-Matondo, afkomstig van Club Brugge. Kijken of wij vanaf 24 augustus op 'West' ook opgelucht kunnen zijn.

  • 07 Augustus 2007 - 13:42

    Ellen:

    Lieve Bart,

    Heel veel sterkte en vooral plezier de laatste week!Als je terug bent en weer een dip mocht krijgen dan bied ik je alvast mijn brede schouder aan.
    liefs,
    Ellen

  • 07 Augustus 2007 - 17:22

    Désirée:

    Jambo Bart,

    Geniet nog met volle teugen!!!!!Wat betreft je afscheid, het heimwee gevoel wat dan gaat komen:
    "afscheid nemen bestaat niet!!!!!"
    Deze ervaring draag je voor altijd met je mee!
    Alvast een goeie terugreis, en vergeet niet dat het thuisfront zich zal verheugen op je!

    Liefs Désirée

  • 07 Augustus 2007 - 22:16

    Patty:

    Een berichtje van een onbekende:
    Ik was zelf vorig jaar naar Kenia/Tanzania geweest voor een reis van 3 weken. Ik vond het helemaal geweldig daar. Even kijken op deze site naar mensen die er nu zitten in Kenia. Zodoende viel mijn oog op jouw stukje dat je schreef. Foto's van kinderen, vooral waar het kindje jouw een kus gaf, ontroerend, die blik. Goed werk wat jullie daar doen! Ik heb er vaak aan gedacht om zoiets te doen in een land en jullie doen het toch maar, super!

    Groetjes Patty Ikink

  • 09 Augustus 2007 - 18:18

    Cos En Katja:

    Hey Bartje,

    Je verhalen en foto's zien er prachtig uit. Amuseer je nog de komende dagen.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 123005

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: