Daar gaan we weer! - Reisverslagen van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslagen van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Hallo lieve mensen allemaal,

Ik wil nog even terug komen op mijn NS verhaal en de trein. Na veel soebatten en een trip naar de geschillencommissie in Utrecht mag ik zeggen dat ik de zaak tegen de NS had gewonnen :-)

Na Marokko had ik een redelijk rustig reis jaar. Maar nu dan even een kleine beschrijving van afgelopen jaar, ik ben even met leerlingen en fijne collega's vier dagen in Berlijn geweest, daarna nog even 5 dagen naar Kopenhagen en twee weken geleden was ik nog in Hythe (Engeland), naar de bruiloft van mijn nicht. Dus al met al mocht ik alweer niet klagen.

En over twee nachtjes vertrek ik dan alweer met 23 leerlingen, Anthony, Lieke, Frans en Miranda naar Thailand en Cambodja. Het zal weer een geweldige reis worden denk ik en we zullen weer met veel ervaringen terug komen. Ik verheug me er op.

Nu kan ik zeggen dat ik al redelijk veel heb gezien van deze planeet, maar deze landen zijn nieuw voor me, gestaag ga ik dan toch richting de 50 landen, gaan me voor mijn 50e jaar wel lukken denk ik.

Willen jullie ons volgen dan kunnen jullie naar de volgende link gaan:

http://www.global-exploration.nl/wordpress/charlemagne/

Ik laat volgende week weer van me horen en veel leesplezier!

Liefs,

Bart



Recente Reisverslagen:

15 Juli 2017

Xplore Mongolië 2017

01 Mei 2016

Duiken en de dagen in het hotel :-)

01 Mei 2016

Bizarre vliegreis naar Aruba

10 Maart 2016

Op reis in eigen land :-)

02 Oktober 2015

Daar ben ik dan weer :-)
Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 122988

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: