Wederom een mooie reis voor de boeg - Reisverslag uit Delhi, India van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Wederom een mooie reis voor de boeg - Reisverslag uit Delhi, India van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Wederom een mooie reis voor de boeg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Mei 2008 | India, Delhi

Hallo lieve mensen allemaal,

na het geweldige jaar met Xplore in Tanzania en mijn ervaring in Mombasa als vrijwilliger in het wees - en opvanghuis voor straatkinderen sta ik weer een maand voor een andere mooi avontuur. Ik mag dit jaar weer mee met XPlore en nu gaan we dan naar India. We reizen naar allereerst naar Delhi en van daaruit gaan we naar Ladakh. Dat is in het Himalaya gebergte, dus het noorden van India.
Ik zal hiervan ook weer elke week verslag doen. Na drie weken zwaai ik de kinderen weer uit en zal ik met Ivo Windmuller nog naar Beijing gaan, Oelan Baator (Mongolie) en door Rusland trekken. Twee jaar geleden heb ik deze treinreis ook gemaakt. Maar toen was het van Moskou naar Beijing. Ik ben toen nergens uitgestapt, dit ga ik dus nu wel doen. We verblijven 5 dagen in Beijing, 10 dagen in Mongolie en hebben nog drie stopplaatsen in Rusland. Super toch. Ik zal 18 augustus dan weer in Nederland aankomen.

Jullie mogen mijn reis weer volgen en geniet ervan.

Kus,

Bart

  • 27 Mei 2008 - 08:45

    Caroline:

    Hoooi Bart,
    Ik sta er niet van te kijken dat je weer op pad gaat. Leuk dat we je weer kunnen volgen via je verhalen. Geniet ervan!!!
    Greetzzz, Caatje

  • 27 Mei 2008 - 10:33

    Madelijn:

    hé,

    Hoe is t met je snee op je voorhoofd?
    heel veel plezier met reizen en doe voorzichtig he ;)

    -x- Madelijn

  • 27 Mei 2008 - 19:36

    Jill:

    Haaaaai Bart,

    Heb je lang niet meer gezien en gesproken! Ondanks dat wens ik je weer een heel mooi avontuur tegemoet. Alweer een unieke ervaring, geniet er intens van, die herinneringen neemt niemand je meer af.
    Het reisvirus is bij ook aangeslagen, hopelijk maak ik dit jaar nog een reis naar Chili, Patagonie, Vuurland en Antarctica!

    enjoy it!

    Jill

  • 24 Juni 2008 - 04:30

    Netje & Jacky:

    Ook wij willen jouw een onvergetelijke reis en een ervaring rijker toewensen.
    Wij gaan jouw 'jongens'zeker de groeten doen.
    Blijf gezond, ga onwijs genieten en wij zien elkaar weer in augustus.

    Tot dan...
    X en liefs Jacky & Netje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 123005

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: