5 dagen Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu 5 dagen Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

5 dagen Beijing

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

22 Juli 2008 | China, Beijing

Hallo lieve mensen allemaal!

twee korte berichten achter elkaar. nadat de kids op het vliegveld waren afgezet ben ik terug gegaan naar het hotel in Delhi. Daar was Ivo (mijn reisgenoot voor de komende vier weken) al aan het bier, ik wilde ook aan het bier beginnen, maar het smaakte me niet. Raar maar waar, ik baalde wel. Als ik nu maar niet ziek ga worden dacht ik nog. De volgende dag zouden we dan naar Beijing vliegen. 'S avonds kwamen we in een super leuk hotel aan en gingen pitten. De dag erop (gisteren dus) hebben we veel gelopen en ik moest veel naar de toilet. O ja, in Beijing is ook ontzettend veel veranderd ten opzichte van twee jaar geleden toen ik ook hier was. China is echt in ontwikkeling.
Ik had dus eindelijk de buikgriep en al dat soort shit te pakken. Vannacht heb ik meer op de wc gezeten dan wat anders en had nog ontzettende koppijn erbij ook. Nu weet ik weer hoe het voelt om je echt niet lekker te voelen. Vanochtend is Ivo alleen vertrokken en rond 13.00 uur zal hij terugkomen en denk ik dat ik weer mee ga. Al zal ik wel zeer rustig aan doen. Ik heb geen zin in weer zo een slechte nacht.

Verdere info volgt over een dag of vier.

Dikke kus,

Bart

• 22 Juli 2008 - 06:21

Manuela:

Hey Bart,

Wat heb je toch weer een hoop gezien en gedaan! Ik hoop dat je je snel beter voelt! Nog bedankt voor jullie kaart.
    Enne laat die foto's maar komen.

dikke kus van Manuela

• 22 Juli 2008 - 12:26

Costel En Katja:

Groetjes uit de States

• 23 Juli 2008 - 16:18

Heleen:

Heeeee Bart,

Wij zijn alweer terug in Nederland, maar door jouw verhalen blijf ik toch een beetje in de vakantiestemming. Hoop dat het snel beter gaat!

Groetjes, Heleen

• 23 Juli 2008 - 18:53

Clara:

Goh, wat rot voor je, dat je net op dit moment niet van je bier kunt genieten. Beterschap en maak er nog een mooie reis van!

• 24 Juli 2008 - 18:09

Camiel Winants:

Hoi Bart!!

Even nog terugkomend op de India-reis:
    Ik heb het super gevonden! En ben ook blij dat jij een van onze leiders was!! Ik heb veel geleerd van de reis!!

Ik lees dat je buikgriep hebt gehad. Nou ja, zoals onze reisgids altijd zei: It happens. En in dit geval shit happens:P Maar goed veel sterkte, maar vooral veel plezier en levenservaring in de komende weken!!!

Groetjes ook aan Ivo!
    Camiel

• 27 Juli 2008 - 12:59

Veerle:

Hey Bart,,

Wij zijn nu weer een weekje in Nederland,, Je hebt mooie verhalen!!
    echt super

Maak er nog (samen met ivo natuurlijk)een super reis van en zie je nog wel een keertje :)

xx xx Veerle