In de Ban van de Ring, nee Christchurch.! - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu In de Ban van de Ring, nee Christchurch.! - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

In de Ban van de Ring, nee Christchurch.!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

23 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Hallo lieve mensen allemaal,

toch nog even een kort verslag van vandaag. Hier zijn we echt in de ban van Christchurch, het is allemaal zo dichtbij en vreemd. Waarschijnlijk ken ik toch een aantal backpackers die er zijn en zeker gelukkig net zijn vertrokken. Komende week kom ik deze stad dus echt niet in en waarschijnlijk zal ik met een Straybus de weg vervolgen naar Auckland ipv te vliegen van Christchurch naar Auckland. Daar kunnen we namelijk niet meer overnachten, we zouden er in de weg lopen en het is er te gevaarlijk. Dit is dan een betere optie. Zeker weten doe ik het niet, maar volgende morgen zullen ze er aan werken en ik hoop dat het lukt. Ik voel er niet zoveel voor om twee nachten op het vliegveld rond te breggen en daar een beetje de ramptoerist uit te hangen.
Mijn excuses, dat ik jullie weer overval met een mail van me, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Liefs,

Bart

Ps: Martino, ik kon gewoon niet bellen omdat ik geen bereik had in het gebied waar ik zat op dat moment.

• 23 Februari 2011 - 09:45

Jolanda:

Lieve Bart,
    Ik leef met je mee, wordt waarschijnlijk dus een lange busreis terug naar Auckland!
    Lijkt me ook veiliger voor je!
    Nog een mooie tijd toegewenst.

Kus, Jolanda x

• 23 Februari 2011 - 10:08

Annika:

Gelukkig dat je nog niet in Christchurch zat! Ik was er gelukkig op tijd weg. Echt vreemd als je de beelden op tv ziet en als ik me bedenk dat ik daar vorige week nog was. Dikke kans inderdaad dat er nog wel bekenden van ons zitten.... Maak er nog een mooie reis van.
    Groetjes Annika

• 23 Februari 2011 - 13:08

Omejos:

Bart, dit is vandaag het 3e verhaal dat ik van je lees. Het lijkt me bizar om nu toerist te zijn in een land met deze rampspoed. Van de andere kant moet je maar denken ik lever hier door mijn aanwezigheid wel geld in het laatje. Geld is zeker nodig, ook in het betrekkelijk rijke Nieuw Zeeland. Ciao, Unclejoe

• 23 Februari 2011 - 20:58

Karen:

Excuses dat je ons overvalt met een mail? We horen graag van je. Het lijkt me inderdaad heel onwerkelijk om in een land te zijn dat op z'n kop staat van zo'n gebeurtenis. Take care and enjoy your week on the Fuji Islands!!

Liefs, Karen

• 26 Februari 2011 - 12:33

Marian:

Hallo Bart, ik heb je verslagen gelezen.Ik denk dat het heel onwerkelijk als dat beleefd. Wens jou nog een hele leuke tijd toe, ondanks wat er gebeurt is. Ben blij dat met jou alles goed is. Geniet nog en rust maar goed uit. Tot gauw en een dikke kus. Marian.