Nog een verslagje dan om het af te leren! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Nog een verslagje dan om het af te leren! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Nog een verslagje dan om het af te leren!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 Maart 2011 | Nederland, Kerkrade

Hallo lieve mensen allemaal,

ik wil jullie afgelopen week toch niet onthouden.

Maandag 7 maart,

mijn lieve ouders stonden op Schiphol en verwelkomden mij zeer hartelijk. Eerlijk gezegd was ik ook weer blij om hen te zien. Na de gebruikelijke stop bij Deli France, ja daar kletsen we altijd even bij, reden we weer terug naar Kerkrade. Na een goede rit van dik twee uur was ik dan eindelijk weer thuis na 79 dagen. Was wel vreemd hoor, al moet ik niet zeggen dat ik niet zo een cultuurshock had als in 2007 toen ik acht weken in Afrika was geweest. Ik ben rond 23.00 uur gaan slapen denk ik. Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, had ongeveer dik 50 uur reizen erop zitten.

Dinsdag 8 maart,

Kloonetrekken in Kerkrade, tsja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik ben toch maar even naar de markt van Kerkrade gegaan. Was een gezellige dag moet ik zeggen.

Woensdag 9, donderdag, 10, vrijdag 11 maart,

de dagen van chaos in mijn hoofd en het niet kunnen slapen. Ik had nog nooit zo een enorme jetlag gehad als dit keer. Wat doe ik hier dacht ik, ik wil weer weg. Wat moet ik doen, mijn ritme was totaal verdwenen en daar ben ik dan nu nog naar op zoek.

Weekend 12 en 13 maart,

eindelijk weer een beetje normaal geslapen, niet de hele nacht, maar even wakker worden en je realiseren dat je je ogen maar snel weer moet sluiten. Verder ben ik zondag wat gaan wandelen met onze groep ter voorbereiding van XPlore Peru 2011!

Maandag 14 maart,

mijn eerste werkdag weer na 12 weken, jezus zeg, wat is dat raar. Niet onaangenaam maar wel vreemd, mijn collega's en mijn leerlingen verwelkomden me hartelijk had ik het idee. En het rare is dat ik nu na een dagje werkje wel moe ben, maar dat gaat wel goed komen.

Dit was dan nu echt mijn laatste verslagje!

Liefs,

Bart

  • 14 Maart 2011 - 16:13

    Loeki En Floor:

    Lieve Bart,

    Om commentaar te voorkomen dat we niet genoeg berichtjes posten hier een berichtje van je lievelingsnichtjes.
    Wat fijn om te horen dat je veilig bent thuis gekomen. We hopen gauw eens wat foto's te kunnen bewonderen.

    Dikke kus,

    Floor en Loeki

  • 14 Maart 2011 - 16:55

    Madelijn:

    Tot snel weer op het hockeyveld ;-)

  • 14 Maart 2011 - 17:17

    Ank:

    Blij dat je weer veilig thuis bent,Bart.
    Het was zo nu en dan best spannend met al die perikelen in Australië en Nieuw Zeeland.Maar je hebt een goede beschermengel op je pad gehad.Gelukkig maar.Nu ff werken en dan je veertigste voorbereiden,hè.
    Lieverd,ik heb van je reisverslag genoten.Ik zal het missen.Maar er zal
    na niet al te lange tijd wel weer wat volgen.Jou kennende.Liefs en bedankt
    voor al je leuke verslagen.Love you.Dikke kus van je tantetje.

  • 14 Maart 2011 - 20:29

    Martino:

    Welkom back in the real world.....but is this youre real world???
    zo daar gaat je komende nachtrust!!!
    ciao..en tot v/d week.
    ps moet ik die wijn nog inladen.....

  • 15 Maart 2011 - 07:15

    Karen:

    Hé Bart! Ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg dat ik van je verslagen heb genoten. Fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Aangezien ik al een tijdje ziek thuis zit en dit zeker nog 2 weken gaat duren, zullen we het bijkletsen even moeten uitstellen. Maar hopelijk tot gauw!

    Liefs, Karen

  • 15 Maart 2011 - 08:44

    Omejos:

    Bart, welkom in de Nederlandse realiteit. Voelt als een koude douche. Alles komt goed man. Cheers, Uncle Joe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 122986

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: