Carnivore - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Carnivore - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Carnivore

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Juli 2012 | Kenia, Mombassa

Vrijdag 27 juli

Even nog iets wat ik toch nog even kwijt wil. Vanavond zijn Bjorn en ik samen gaan eten bij Carnivore in Nairobi. Dit was om de vakantie goed af te sluiten. Ja, de naam zegt het al, we hebben dan ook alleen maar vlees gegeten.

Wat zijn mensen toch vreemde wezens zeg! Waar wij twee ook onder behoren. Het broodje met lekkere knoflookboter en salade werd door bijna iedereen overgeslagen. Er moest namelijk ruimte overblijven voor de pakweg 500 gram vlees die langs zou worden gebracht.
Wat hebben we dan zoal gegeten; rund, krokodil, kip, struisvogel, lam, kippelever, kalkoen, worst, varkensvlees en niet te vergeten de ballen van de os. En ik zeg het nooit, maar nu zeg ik met recht. Ik zit vol. Pfff, daarna kwam het toetje nog.

Ik weet dat ik in ieder geval de komende tijd geen vlees meer eet. Misschien word ik wel vegetariër ;-)

Trusten

Live is good. Do what you like, like what you do

• 27 Juli 2012 - 22:42

M M G V:

Als je terug bent ga je maar weer joggen!!! geniet nu maar lekker...

• 28 Juli 2012 - 16:24

Wesley Joosten:

Namasté Bart!!

Ik vertrek morgen weer naar nederland helaas maar zak iedere keer weer even terug naar Afrika.. Wat een genot was tanzania! Denk er nog vaak aan terug zeker nu we op reis zijn met mensen van global weer.

Snel maar weer eens bij kletsen onder het genot van een pilsje!

grtz
    Wez

• 31 Juli 2012 - 23:49

Ralf Wingen:

Hey Bart,

Heb net even jouw en andermans reizen doorgelezen (lag paar blogjes achter) en moet zeggen ik ben weer eens jaloers! Super vet die gorilla's!! Heb je geen foto's geupload? En osseballen gegeten...apart. ;) Nou, geniet er nog van de laatste dagen. Ik ga naar bed! Groeten Wingen jr