Daar gaan we weer!! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!! :-)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Juni 2011 | Nederland, Kerkrade

Hola lieve mensen allemaal,

Nog 5 nachten slapen en dan mag ik weer vertrekken. Nu ga ik eerst met leerlingen van mijn school drie weken naar Peru met XPlore. Trouwe lezers van me weten inmiddels wat het XPLore project is. De nieuwe lezers kan ik even snel uitleggen dat het een project is om jongeren met ontwikkelingswerk en andere culturen in aanraking te laten komen.
Ik hoop dat de eerste drie weken goed verlopen en niet te vermoeiend zullen zijn. Daarna ga ik namelijk nog zelf vier weken door, wil dan namelijk niet te moe zijn.

Eerst vlieg ik naar Chili en daarna naar Bolivia. Op het eind zal ik weer in Peru eindigen. Het tweede deel van de trip ga ik wel met een groepsreis mee, het zal dus niet zo zijn als afgelopen winter, toen was ik namelijk helemaal alleen.
Waarom een groepsreis: ik spreek geen woord Spaans, wilde niks uitzoeken en wilde gewoon relaxen. En mochten mensen van de groep me op de wekker gaan of ik hen, dat kan natuurlijk ook. Dan kun je nog altijd zoveel mogelijk je eigen plan trekken. :-)

Nou ik zou zeggen tot volgende week!

Adios


  • 27 Juni 2011 - 07:56

    Wez:

    ey bart!!

    Nog twee weken en dan ga ik met karin ook weer op pad, naar indonesie deze keer!...

    maaruhm... een groepsreis?? vind ik nou echt nix voor jou...

  • 27 Juni 2011 - 14:17

    Loeki:

    Hey Bart, heel veel plezier alvast!
    Goede reis en hou ons op de hoogte van je avonturen. Liefs, Loeki

  • 27 Juni 2011 - 18:22

    Jelle :

    he bartje, als jij weer lekker aan het culturen bent mag ik oude wijven weer leren lopen..... waar is het toch mis gegaan:) Heel veel plezier en een goede reis!!!!

  • 28 Juni 2011 - 08:28

    Wingen Jr:

    Jaloers!! Ennuh, dat Spaans heb je zo onder de knie: quere una serveza ;)

  • 03 Juli 2011 - 08:01

    Hanneke Gremmen:

    He Bart,

    Ben je nou alweer weg, ik ga je weer volgen.....

    Heel veel plezier en we spreken elkaar als je weer thuis bent...

    Gr Han xxx

  • 06 Juli 2011 - 17:13

    Pap En Mam:

    Bart we hepen dat ondanks de schandalige behandeling van de directie van de school,dat je toch een mooie tijd hebt met de jeugd en goed werk kan doen in Peru.
    Veel liefs van mam en pap

  • 08 Juli 2011 - 15:07

    Petra:

    Ik hoop dat je/jullie het fijn hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 123008

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: