Zaterdag weer naar Afrika! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Zaterdag weer naar Afrika! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Zaterdag weer naar Afrika!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

25 Juni 2012 | Nederland, Kerkrade

Hallo lieve mensen allemaal,

Het is vandaag maandag 25 Juni en 5 dagen voor mijn vertrek naar mijn geliefde Afrika. Ik kan me dan ook weer enorm verheugen om weer daar te zijn. Weer op Safari, lieve mensen ontmoeten (die zijn hier ook hoor, maken jullie je maar geen zorgen). Naar de projecten die we met de Doingoood foundation ondersteunen en naar de Berggorilla's in Uganda. Dat is volgens mij toch het hoogtepunt van deze reis denk ik.

We hopen dat alles goed gaat, het rommelt er nu een beetje, maar niet te heftig in ieder geval. Ik zou dus zeggen Hakuna Matata.

Verder zal ik proberen jullie elke week op de hoogte te houden.

Liefs,

Bart

• 25 Juni 2012 - 08:52

Thijs:

Veel plezier!! Geniet ervan.

• 25 Juni 2012 - 08:55

Madelijn:

Geniet er weer van!! :-) x

• 25 Juni 2012 - 09:35

Karen:

We hebben elkaar de laatste tijd veel te weinig gesproken. Ik wist niet dat je weer zou gaan reizen. Had het natuurlijk wel kunnen verwachten. :-) Heel veel plezier and be safe!

Liefs, Karen

• 25 Juni 2012 - 09:51

Loeki:

Leuk hoor. Ben knetter jaloers op je maar gun het je van harte. Heel veel plezier! Dikke kus

• 25 Juni 2012 - 11:18

Tante Ank:

Je boft maar,hoor.Alweer zo`n verre reis.Maar het is je van harte gegund.Lieverd,ik wens je veel plezier en een goede reis en ik verheug me op je reisverslagen.Ik ga met je pa en moe genieten in het mooie Toscane.We zien elkaar op de familiedag.Dikke kus>

• 25 Juni 2012 - 11:18

Tante Ank:

• 25 Juni 2012 - 20:26

Angèle:

ja hoor.... ik ben nog knetterder jaloers Uganda wil ik nl ook nog wel eens heen. je hebt groot gelijk enjoy!!! wij smullen wel van jouw verhalen en de Spaanse tapas, kus van ons allemaal xxxx

• 27 Juni 2012 - 16:53

Dion:

Hoi Bart,

Dus weer naar Afrika! Ga er vanuit dat het weer een geweldige ervaring wordt en wens je een goede reis.

Ben benieuwd naar de foto's van de berggorilla's.

Groeten,

Dion

• 29 Juni 2012 - 16:41

Vera En John:

Klinkt weer helemaal perfect. En van de gorilla's ga je zeker genieten. Absoluut een hoogtepunt. Alhoewel Uganda zo wie zo heel veel te bieden heeft. En vooral; lekker relaxed, als je het vergelijkt met Kenia en Tanzania.
    Heel veel plezier daar en Hakuna Matata.

Groetjes
    Vera en John