En vrijdag zijn we weer weg! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu En vrijdag zijn we weer weg! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

En vrijdag zijn we weer weg!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

15 Juni 2013 | Nederland, Kerkrade

Hallo lieve mensen allemaal,

Na een jaar van afwezigheid pak ik de draad komende vrijdag weer op. Ik mag weer een leuke groep begeleiden van het Charlemagne college te Landgraaf. Zoals velen waarschijnlijk nog weten was ik twee jaar geleden met Xplore en Charlemagne naar Peru, het was een super reis met een "zwart randje" , ik was toen net boventallig verklaard op school en dat bracht wel wat spanning met zich mee.

Maar nu is alles anders, nu ga ik zonder problemen weg met wederom een leuke groep en met de wetenschap dat ik dit jaar niet boventallig ben. :-)

Zo dat was dat, dat ik even kwijt wilde. Nu gaan we dan komende vrijdag naar Indonesië en gaan naar Java en Borneo, niet verkeerd dacht ik zo. Ik zal proberen om weer elke week een blog te plaatsen als we verbinding hebben. Nu ga ik de Orang Oetangs bewonderen in plaats van de geweldige berggorilla's in Oeganda. Deze had ik namelijk vorig jaar mogen zien.

Nou dat was het dan even voor dit moment en ik wens iedereen veel lees plezier.

O ja, nog even een ding, als ik terug kom op 13 Juli, dan zal ik 22 Juli vertrekken naar Marokko, ook niet slecht dacht ik zo.

Do what you like, like what you do! :-)

• 15 Juni 2013 - 20:52

Wesley:

Hoi Bart!

Leuk je weer te kunnen volgend op reis, Indonesia... man wat zou ik daar graag mee naar toe gaan! Er gaat geen dag voorbij zonder aan het werk daar te denken. Een super maand gehad en veel hevige indrukken opgedaan. Vooral borneo is mij zwaar gevallen maar zeker de moeite! Ik hoop dat je net zo geniet als van de afrika reizen! Tot snel weer want ik kom op charlemagne stage lopen komend schooljaar!

Grt
    Wesley

• 15 Juni 2013 - 23:22

Madelijn:

Super! Genet ervan! :-)

• 15 Juni 2013 - 23:23

Madelijn:

Oh GENIET moet dat natuurlijk zijn ;-)

• 16 Juni 2013 - 07:41

Caro:

Goede reis, heel veel plezier en gezond weer terug!

• 17 Juni 2013 - 11:50

Gerry:

GOEDE REIS EN GENIET ERVAN1

• 17 Juni 2013 - 15:57

Dion:

Hoi Bart,

Dat is weer een mooie bestemming met mooie dieren. Geniet er van en een goeie reis!

Groeten,

Dion

• 27 Juni 2013 - 18:27

Frans Kreijen:

Hoi Bart, hoe is de reis geweest en hoe gaat het nu, hier is het weer bar en boos, verder is alles goed,
    Wij wachten op jouw mooie verslagen.
    Liefs mam en pap

• 30 Juni 2013 - 23:28

Marian:

Hoi Bart, leuk om je verslag te lezen, geniet van deze reis en doe ook de groeten aan alle anderen . Groeten en dikke knuffel van mij.