Nog 6 nachten slapen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Nog 6 nachten slapen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachten slapen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Juli 2010 | Tanzania, Arusha

Lieve mensen allemaal,

zoals jullie inmiddels weten ga ik weer naar Tanzania.Drie jaar geleden was ik er ook met de stichting global exploration en dat was een geweldige ervaring. Nu mag ik weer gaan en nu ga ik met 20 leerlingen van het Charlemagne College. Ik ga niet alleen natuurlijk, ik heb een goed team bij me. Dit zijn mijn andere kaderleden: Rob, Jos, Fred, Susan, Jan, Isis en Leonie. We gaan er een fantastische tijd van maken en als het meezit komende dinsdag, dan kijken we de finale van Nederland in Arusha :)

Kwaheri,

Een fantastische tijd toegewenst.:-)x

• 05 Juli 2010 - 19:34

Ralf:

Goeiemorgen Bart,

Las dit verhaaltje ff voor ik moet werken (tis nu 5.30h), dus gelukkig is ie niet zo lang. Veel plezier en succes met de pupers van eijkhagen. :P

Groetjes
    Ralf

• 06 Juli 2010 - 09:02

Désirée:

Hoi Bart,
    De laatste voorbereidingen worden getroffen voordat onze dochter Beau voor 3 weken naar Tanzania vertrekt. Ze zal een onvergetelijk avontuur tegenmoetgaan, daar ben ik van overtuigd !Peter & ik wensen jullie allemaal een goede reis toe,fantastisch verblijf, geniet ervan. Wij zullen jullie volgen !

P.S
    Bart, onze blijk van waardering, voor je inzet & geduld !!!! Chapeau !!!!
    Liefs Peter & Désirée

• 08 Juli 2010 - 09:49

Lieve Bart,
    Dat wordt dan aan de amarula, kijken naar de finale van Nederland-Spanje in Arusha! Alvast proost;-) x

• 17 Juli 2010 - 08:46

M En M En G En V:

bart lang niets gehoord...alles goed of spreken ze daar ook niet meer over voetbal!!
    alle beste en goeie wensen van ons!!!!
    ciao ciao

• 22 Juli 2010 - 07:11

Alles goed met je?
    Een groet vanuit het TROPISCHE kikkerlandje!:-)x

• 31 Juli 2010 - 12:08

Jolanda:

Welkom thuis! Goede reis gehad?
    Op naar je volgende bestemming! En natuurlijk weer een mooie tijd toegewenst. :-)x