Nog 6 nachten slapen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Nog 6 nachten slapen - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachten slapen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

04 Juli 2010 | Tanzania, Arusha

Lieve mensen allemaal,

zoals jullie inmiddels weten ga ik weer naar Tanzania.Drie jaar geleden was ik er ook met de stichting global exploration en dat was een geweldige ervaring. Nu mag ik weer gaan en nu ga ik met 20 leerlingen van het Charlemagne College. Ik ga niet alleen natuurlijk, ik heb een goed team bij me. Dit zijn mijn andere kaderleden: Rob, Jos, Fred, Susan, Jan, Isis en Leonie. We gaan er een fantastische tijd van maken en als het meezit komende dinsdag, dan kijken we de finale van Nederland in Arusha :)

Kwaheri,

Bart

  • 04 Juli 2010 - 07:48

    Renee:

    Ooohhh nieuw avontuur!!! Veel plezier

  • 04 Juli 2010 - 18:10

    Jolanda:

    Lieve Bart,
    Een fantastische tijd toegewenst.:-)x

  • 05 Juli 2010 - 19:34

    Ralf:

    Goeiemorgen Bart,

    Las dit verhaaltje ff voor ik moet werken (tis nu 5.30h), dus gelukkig is ie niet zo lang. Veel plezier en succes met de pupers van eijkhagen. :P

    Groetjes
    Ralf

  • 06 Juli 2010 - 09:02

    Désirée:

    Hoi Bart,
    De laatste voorbereidingen worden getroffen voordat onze dochter Beau voor 3 weken naar Tanzania vertrekt. Ze zal een onvergetelijk avontuur tegenmoetgaan, daar ben ik van overtuigd !Peter & ik wensen jullie allemaal een goede reis toe,fantastisch verblijf, geniet ervan. Wij zullen jullie volgen !

    P.S
    Bart, onze blijk van waardering, voor je inzet & geduld !!!! Chapeau !!!!
    Liefs Peter & Désirée

  • 08 Juli 2010 - 09:49

    Jolanda:

    Lieve Bart,
    Dat wordt dan aan de amarula, kijken naar de finale van Nederland-Spanje in Arusha! Alvast proost;-) x

  • 17 Juli 2010 - 08:46

    M En M En G En V:

    bart lang niets gehoord...alles goed of spreken ze daar ook niet meer over voetbal!!
    alle beste en goeie wensen van ons!!!!
    ciao ciao

  • 22 Juli 2010 - 07:11

    Jolanda:

    Lieve Bart,
    Alles goed met je?
    Een groet vanuit het TROPISCHE kikkerlandje!:-)x

  • 31 Juli 2010 - 12:08

    Jolanda:

    Welkom thuis! Goede reis gehad?
    Op naar je volgende bestemming! En natuurlijk weer een mooie tijd toegewenst. :-)x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 123089

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: