Weer terug uit Tanzania - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Weer terug uit Tanzania - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Weer terug uit Tanzania

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

05 Augustus 2010 | Spanje, Málaga

Lieve mensen allemaal,

inmiddels ben ik weer een kleine week terug uit Tanzania en zit ik op dit moment met mijn familie in Malaga. Sorry voor de geinteresseerden dat ik niet zoveel heb geschreven,maar het was niet te doen en had er weinig tijd voor mocht het al mogelijk zijn geweest.

Nou hoe was de trip nu eigenlijk. Ik was clusterleider en kon het natuurljk niet alleen en heb met Jan, Rob, Fred, Jos, Susan, Isis en Leonie een sterk team gevormd. Samen hebben we gelukkig de reis tot een goed einden weten te brengen. Het
was een mooie reis waar we met zijn allen veel hebben geleerd en gezien. Ach leren dat doe je elke dag en ik heb het idee dat je sneller en meer leert als je ver van huis bent met veel verschillende persoonlijkheden.

Het mooiste wat ik heb gezien was het luipaard. Ik heb hem nu eindelijk minuten lang goed kunnen bewonderen van een niet te grote afstand. Ongelofelijk gewoon, zelf de chauffeurs van onze jeeps waren opgewonden en maakten foto´s van dit vaak onvindbare beest.

Nou volgende week zit ik in Kenia en ga weer terug naar Mombasa. Daar zal ik wederom verslag van doen. Mijn ouders gaan mee en we gaan daar het weeshuis bezoeken waar ik drie jaar geleden vrijwilligerswerk mocht doen en een paar andere projecten. Deze zijn van doing4good foundation.

Tutaonana, tot de volgende keer.

• 05 Augustus 2010 - 19:16

Iris Duba:

Hee Bart,
    Ik vond het een geweldige reis en ben heel blij dat ik mee ben gegaan!
    Je hebt het goed gedaan als clusterleider, dat mag wel even gezegd worden!
    Al die tijd heb je gelijk gehad over Afrika, als je er eenmaal bent wil je niet meer weg!
    Ik kan niet wachten totdat ik terug kan gaan!
    Veel plezier in Kenia en nog in Malaga!

Groetjes,
    Iris en ouders

• 06 Augustus 2010 - 01:49

Renée:

Wat leuk dat je familie meegaat! Tot gauw Bart, het is tenslotte zo februari...

• 09 Augustus 2010 - 17:59

Jolanda:

Lieve Bart,

Heb toch het een en ander kunnen volgen, via het weblog van het Charlemagnecollege.Ik neem aan dat je de luipaard hebt gezien, ook wel panter genoemd.
    En niet het jachtluipaard(cheeta)!
    Want veel mensen halen deze twee katachtigen nog wel eens door elkaar!
    En omdat luipaarden geen groepsdieren zijn, en dus alleen leven, zijn ze ook moeilijker te vinden.
    Dus heel bijzonder, dat jullie dit prachtige dier, minuten lang hebben kunnen bewonderen.

En ik wens jou, en je ouders een fantastische tijd toe in Kenia.
    Hoe zou het nu gaan met "Je mannen"?
    En de hartelijke groeten van mij.:-)x

• 11 Augustus 2010 - 03:18

Ralf:

Dag Bart,

Je bent nr 3 waarvan ik de waarbenjij lees (was beetje achter geraakt) en zie dat ook jij je amuseert. Ruth Voorpijl (ken je misschien nog van Eijkhagen?) heeft Kenia net verlaten en als ik haar site moet geloven, wachten je een aantal indrukwekkende ervaringen! Maar las dat je al een luipaard had gezien (zelfde als Cheeta?, of panter?) en dat vind ik al heel wat.
    Dus, geniet ervan!

Groetjes Wingen jr

• 24 Augustus 2010 - 09:50

Jolanda:

Lieve Bart,

Welkom thuis!
    Weer een mooie reis gehad?
    Hoe was het, om weer terug te zijn, op de plek waar je drie jaar geleden, ook bent geweest?
    En natuurlijk het weerzien van "je mannen".
    Hoe ging het, met het Weeshuis?
    Hoe vonden je ouders het?
    Nu weer even afkicken, van het mooie Afrika!!

Groetjes, ;-)x