Nog een week en ik ben weg! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Nog een week en ik ben weg! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Nog een week en ik ben weg! :-)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 December 2010 | Nederland, Kerkrade

Lieve mensen allemaal,

bijna is het dan zover, ik mag aan mijn opfrisverlof beginnen en daar ga ik dan ook met volle teugen van genieten.

Voor degene die het nog niet weten, ik ga een mooie reis maken. Ik vertrek komende zaterdag namelijk naar Singapore, twee dagen later naar Perth in Australie. De eerste week zal ik bij mijn familie zijn en zal met hen de kerst doorbrengen. Daarna zal ik oud op nieuw gaan vieren in Darwin. Vanaf Darwin zal ik dan naar het Zuiden afreizen, Melbourne om precies te zijn. Vanuit Melbourne gaan we dan verder naar Auckland in Nieuw - Zeeland en daar kom ik dan 25 Januari aan. Na een paar dagen op het Noordereiland te zijn geweest, ga ik dan naar Bjorn in Nelson. Heb hem alweer 17 maanden niet gezien. Het Zuidereiland lijkt me echt super, dus ik zal hem een weekje lastigvallen en daarna weer doorreizen denk ik. Op 1 maart ga ik dan naar de Fiji eilanden, wat duiken en wat relaxen.

Ik probeer iedere week wat op het log te zetten.

Kwaheri (tot ziens in het (Kiswahili)

  • 11 December 2010 - 16:30

    Madelijn:

    Hi Bart,

    Heel veel plezier de komende maanden! Geniet ervan!

    Groetjes, Madelijn

  • 11 December 2010 - 20:04

    Lies:

    Lang naar uit gekeken en nu bijna zover...
    Geniet ervan lieve Bart!!
    Heel veel plezier; goede reis en mooie momenten gewenst.

    kus, Lies

  • 11 December 2010 - 22:28

    Bjorn:

    Ha die Bart
    Ik zal vast beginnen met plaatselijke wijn in te kopen. Maar je mag geen wit hemd lenen !

  • 12 December 2010 - 01:29

    Renee:

    Naar Bjorn??!!! Naar Bjorn??!!!!
    En ik dan?! Niet te geloven....
    Nee, vlak mij maar uit, pffffuh!

  • 15 December 2010 - 16:13

    Vera En John:

    Hoi Bart,

    Een mooie reis gewenst. Geniet er maar van!

    Groetjes
    Vera en John

  • 16 December 2010 - 19:13

    Loek:

    Goede reis en fijne feestdagen!!

    Het kerstdiner halen we nog wel eens in.

    Groetjes

  • 18 December 2010 - 17:20

    Remy:

    Bart, ik krijg nog geld van je :)


  • 20 December 2010 - 09:08

    Fleur:

    Ik heb geboekt en kom eraan....

  • 20 December 2010 - 09:42

    Rita Ten Brink.:

    Super!!!
    De reis die jij gaat maken is echt super, daar kunnen wij alleen maar van dromen.
    Ik wens je heel veel reisplezier, geniet ervan je hebt het verdient.
    Hoop snel iets over je avonturen op je site te lezen.
    Tot in maart op het AC, groetjes, Rita ten Brink.

  • 23 December 2010 - 19:55

    Sharonne:

    hai meneer,

    ben u inmiddels aangekomen? Heeft u vertraging gehad?
    heel veel plezier en fijne feestdagen

    groetjes Sharonne

  • 23 December 2010 - 22:47

    Anita Raets:

    He Bart,

    hele fijne kerstdagen bij je familie. Geniet van je geweldige reis.
    Note from Luc: Let Hermes be with you.

    Kwaheri,

    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Hallo allemaal, allereerst ga ik met XPlore Tanzania drie weken naar Tanzania. We gaan drie weken met leerlingen. Het is een scholen voor scholen project en gaan daar de Tanzaniaanse kinderen helpen zover wij dat kunnen doen. Daarna gaan de leerlingen terug en dan begin ik met mijn eigen project. Ik vertrek 13 juli van Kilimanjaro Airport naar Mombasa (Kenia). Daar ga ik 4 weken in een weeshuis werken. Dit is de website van het weeshuis: http://www.s2sfoundation.org/ Tevens kunnen jullie me sponsoren. Jullie kunnen het geld dan overmaken op dit rekeningnummer: 2667202 onder vermelding van weeshuis Mombasa.Ik zal het geld meenemen en goed besteden in het weeshuis. Ik wil een keer op safari met de kinderen en het volgende project waarvoor we gaan sparen is het opknappen van het schooltje en de eetzaal op het terrein van het jongenscentrum en het uitbreiden van de sanitaire voorzieningen daar. Ik heb namelijk begrepen dat de autobus bijna bij elkaar gespaard is. Ik ben zelf al 3 keer in dit geweldige continent geweest en ik wilde eens iets anders doen. Safari is mooi, maar helpen in een weeshuis lijkt me ook een geweldige ervaring om nooit te vergeten. Groetjes, Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 122983

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Juli 2014

Daar gaan we weer!

30 Juni 2012 - 28 Juli 2012

Op weg naar de Oerang Oetangs :-)

08 Augustus 2009 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: