Nog een week en ik ben weg! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu Nog een week en ik ben weg! :-) - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bart Kreijen - WaarBenJij.nu

Nog een week en ik ben weg! :-)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 December 2010 | Nederland, Kerkrade

Lieve mensen allemaal,

bijna is het dan zover, ik mag aan mijn opfrisverlof beginnen en daar ga ik dan ook met volle teugen van genieten.

Voor degene die het nog niet weten, ik ga een mooie reis maken. Ik vertrek komende zaterdag namelijk naar Singapore, twee dagen later naar Perth in Australie. De eerste week zal ik bij mijn familie zijn en zal met hen de kerst doorbrengen. Daarna zal ik oud op nieuw gaan vieren in Darwin. Vanaf Darwin zal ik dan naar het Zuiden afreizen, Melbourne om precies te zijn. Vanuit Melbourne gaan we dan verder naar Auckland in Nieuw - Zeeland en daar kom ik dan 25 Januari aan. Na een paar dagen op het Noordereiland te zijn geweest, ga ik dan naar Bjorn in Nelson. Heb hem alweer 17 maanden niet gezien. Het Zuidereiland lijkt me echt super, dus ik zal hem een weekje lastigvallen en daarna weer doorreizen denk ik. Op 1 maart ga ik dan naar de Fiji eilanden, wat duiken en wat relaxen.

Ik probeer iedere week wat op het log te zetten.

Kwaheri (tot ziens in het (Kiswahili)

• 11 December 2010 - 16:30

Madelijn:

Hi Bart,

Heel veel plezier de komende maanden! Geniet ervan!

Groetjes, Madelijn

• 11 December 2010 - 20:04

Lies:

Lang naar uit gekeken en nu bijna zover...
    Geniet ervan lieve Bart!!
    Heel veel plezier; goede reis en mooie momenten gewenst.

kus, Lies

• 11 December 2010 - 22:28

Bjorn:

Ha die Bart
    Ik zal vast beginnen met plaatselijke wijn in te kopen. Maar je mag geen wit hemd lenen !

• 12 December 2010 - 01:29

Renee:

Naar Bjorn??!!! Naar Bjorn??!!!!
    En ik dan?! Niet te geloven....
    Nee, vlak mij maar uit, pffffuh!

• 15 December 2010 - 16:13

Vera En John:

Hoi Bart,

Een mooie reis gewenst. Geniet er maar van!

Groetjes
    Vera en John

• 16 December 2010 - 19:13

Loek:

Goede reis en fijne feestdagen!!

Het kerstdiner halen we nog wel eens in.

Groetjes

• 18 December 2010 - 17:20

Remy:

Bart, ik krijg nog geld van je :)

• 20 December 2010 - 09:08

Fleur:

Ik heb geboekt en kom eraan....

• 20 December 2010 - 09:42

Rita Ten Brink.:

Super!!!
    De reis die jij gaat maken is echt super, daar kunnen wij alleen maar van dromen.
    Ik wens je heel veel reisplezier, geniet ervan je hebt het verdient.
    Hoop snel iets over je avonturen op je site te lezen.
    Tot in maart op het AC, groetjes, Rita ten Brink.

• 23 December 2010 - 19:55

Sharonne:

hai meneer,

ben u inmiddels aangekomen? Heeft u vertraging gehad?
    heel veel plezier en fijne feestdagen

groetjes Sharonne

• 23 December 2010 - 22:47

Anita Raets:

He Bart,

hele fijne kerstdagen bij je familie. Geniet van je geweldige reis.
    Note from Luc: Let Hermes be with you.

Kwaheri,

Anita